تذکر یک نماینده به رئیس جمهور-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

تذکر یک نماینده به رئیس جمهور

نماینده مردم کاشان در مجلس گفت: اکنون که مقاومت در کشور مقابل غرب نتیجه داده، مواظب کید، حیله و فریب آمریکا باشید و به وعده‌های دروغین دشمن دل نبندید.
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 01
کد خبر: ۲۰۹۵۱

به گزارش راهبرد معاصر؛  سیدجواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان، ضمن تشکر از رئیس قوه قضائیه برای رسیدگی به مفاسد اقتصادی ، در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور گفت: اکنون که مقاومت در کشور مقابل غرب نتیجه داده، مواظب کید، حیله و فریب آمریکا باشید و به وعده‌های دروغین دشمن دل نبندید.

 

نماینده مردم کاشان و آران بیدگل در مجلس شورای اسلامی در مورد همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تذکر داد و افزود: چرا قانون رعایت نمی‌شود.

 

وی به وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد ورود لنت ترمز تذکر داد و گفت: این موضوع باعث تعطیلی کارخانجات تولید لنت در کشور شده و نیاز است رسیدگی شود.

 

این نماینده مردم در مجلس دهم به سرپرست آموزش و پرورش در مورد معلمان خرید خدمت تذکر داد و یادآور شد: مشکلات این افراد هنوز بر روی زمین مانده و هنوز بخشی از آنها مقابل مجلس حضور دارند، نیاز است با توجه به کمبود معلم ساماندهی معلمان خرید خدمت در دستور کار قرار گیرد.

 

منبع: فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده